nedjelja, 23. listopada 2011.

Catrice lips and nails

Pozdrav!

Ovaj mi se hladni jesenski dan učinio savršen za chillanje doma uz šalicu kave, laptop i dobru glazbu. :) To me je pak potaknulo da otvorim svoj kozmetički ormarić i vidim što sve imam od dekorativne kozmetike "na lageru" i napišem nešto o tome. Odlučila sam pisati o Catrice proizvodima za nokte i usne jer smatram da u svom asortimanu imaju odličan spektar trendi boja, te odličan omjer kvalitete i cijene.

Catrice sam prvi put zamjetila već prije nekoliko godina, kad su se tek pojavili u Kozmo prodavaonicama, a ono što me natjeralo da se naprosto zaljubim u ovaj kozmetički brend bili su upravo raznobojni lakovi za nokte koji, pogotovo u zadnje vrijeme, neprestano dobivaju pojačanje u vidu novih nijansi i novih formulacija. To nije svima sjelo, a ponajmanje onima čije su se najdraže nijanse ruževa, sjenila i lakova prestale distribuirati, ali mora se priznati - ovaj tržišni model održava Catrice konkurentnim, zanimljivim i "up to date". Vjerujem da se o mnogim proizvodima koje ću spomenuti već poprilično pisalo, no jednostavno ne mogu odoljeti da vam ne pokažem svoju kolekciju lakova i dva ruža koja su me oduševila.


1. Sing: Hey, Dirty Lilah! 630
2. From Dusk To Dawn 200

 3. Meet Me At Coral Island 030
4. Raspberry Fields Forever 360
5. Let's Talk About Barrie! 080
6. Caught On The Red Carpet 070

7. Am I Blue Or Green? 540
8. Pool Party At Night 410
9. Spruced Up C01 (Expect The Unexpected limited edition)

10. Iron Mermaiden 490
11. Captain Sparrow's Boat 620
12. After Eight 600
13. Back to Black 320



S lakovima sam vrlo zadovoljna, kao i moje prijateljice, i stvarno mi je neobično pročitati negativne dojmove na internetu. Ranije su lakovi koštali 13 kuna i tada su bili stvarno iznimno povoljni, ali ni sada za količinu od 10 ml nisu preskupi. Mnogi su zamjerili ovakvo poskupljenje jer je cjenovna dostupnost širokim masama dotad bila gotovo trademark Catricea, a onda su kod lansiranja nove kolekcije cijene porasle, za dotadašnju cijenu, drastično. No, mora se priznati da je, u usporedbi s ostalim low i mid - range lakovima na tržištu, cijena od 19 kuna i dalje iznimno prihvatljiva. Moje osobno iskustvo s njima je vrlo pozitivno (zato ih i imam toliko) u smislu da s njima ne primjećujem listanje niti pucanje nokta, trajnost je vrlo dobra, lijepo se i lako nanose, ne puštaju boju (iznimka je plavi Blue Cara Ciao)  i pružaju dobro pokrivanje. Dva nanosa su dovoljna za sasvim lijepu pokrivenost (eventualno za savršen izgled Iron Mermaidena treba tri sloja).

U nastavku donosim i swatch dvaju ruževa iz novije Catriceove postave od kojih je jedan, na moje veliko čuđenje, izašao iz proizvodnje nedavno. Trenutačno, Catrice nudi dvije vrste ruževa u svojem stalnom asortimanu - Ultimate Color i Ultimate shine - i ja imam po jedan iz svake linije. :)

Lijevo: Pinker - bell 140
Desno: Let's Dance Salsa 120


 Pinker bell


Vjerujem da je većini odavno poznat sad već "prostituirani" Pinker - bell, predivna fuksija koja odlično pristaje hladnome podtonu. Ova je boja mat, nema nikakav dodatni shimmer, samo vrlo edgy i efektan finish. Za cijenu od 33,90 kn vrlo sam zadovoljna jer je ruž intenzivan, dugotrajan i ne isušuje usnice.


Let's Dance Salsa

Predivan koraljni ruž Let's Dance Salsa pripada Ultimate Shine liniji , a prije nego je ukinut koštao je 30,90 kn. Sadrži shimeraste čestice za koje se nerijetko spominje kako su prevelike, pregrube i slično, međutim ja nisam stekla takav dojam. Šljokice jesu malo veće, i razumijem zašto bi to smetalo nekome tko ih ne voli, no ja nemam ništa protiv njih. Ovu predivnu koraljnu boju nosila sam stvarno dosta tijekom ljeta. Ruž je nešto manje postojan od Pinker - bella, ali za ljeto, kada sunce i sol nagriza osjetljivu kožu usnica, odlično mi je odgovarao masniji ruž. Zanimljiva stvar u vezi ove nijanse je ta što na meni i mojoj mami ovaj ruž izgleda totalno drugačije (ja sam ružićasti podton sa vrlo blijedim usnicama, a ona žuti podton). Na njoj ovaj koralj izgleda narančastije, a na meni ružićastije! :) Svaka posjeduje jedan primjerak i objema nam je žao što je ova krasna nijansa diskontinuirana. Ukoliko znate za neki dobar dupe, napišite u komentar.

Do čitanja! :)

Nema komentara:

Objavi komentar